Port Pirie - Reisverslag uit Port Pirie, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Port Pirie - Reisverslag uit Port Pirie, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Port Pirie

Door: Anja en Jaap

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 April 2013 | Australië, Port Pirie

We zitten nu in een bibliotheek in Port Pirie om jullie even verslag te doen van onze belevenissen Down Under. Afke nog bedankt voor het plaatsen van de verslagen van de pasen, erg leuk.
Sinds Afke en Jildert weg zijn, hebben we wat geklust in de " achter tuin" en genieten van de prachtige omgeving en uitzichten. Snel even boodschappen doen in Port Pirie voor de hele week om maar niet te vaak naar de winkel te hoeven.
De eerste drie caches hebben we gevonden en natuurlijk op de foto gezet, leuk dat zo'n spel wereldwijd wordt gespeelt. We konden onze travel bug uit Julianadorp hier ook achterlaten.

Vannacht heeft het erg hard gewaaid en alles rammelde en klapperde om en op het huis, dit deed ons denken aan de herfst. Terwijl de temperatuur vanmorgen maar 18C was, loopt deze nu weer lekker op naar de 25C. Heerlijk hoor en we beginnen dan ook al een lekker kleurtje te krijgen.

Veel liefs van ons hier uit OZ en een dikke knuffel voor onze stoere vent

• 04 April 2013 - 10:12

Jan Henny En Jelmer:

Hallo,

Niet al te bruin worden. Wij hebben hier veel zon maar het is nog steeds koud. Komt door de wind. Maar piet zegt dat de wind binnenkort gaat draaien en dat het warmer gaat worden. Daar hopen we dan maar op. Geniet nog maar lekker van al dat moois. Zijn benieuwd naar de foto's. Jelmer heeft het nu wel door dat pake en beppe in Australie zijn en balou ook op vakantie is. Dat is het eerste wat hij nu roept als we bij jullie huis zijn. Alles staat er nog dus hopelijk over 4 weken ook nog.

Een dikke knuffel van Jelmer terug en liefs van ons

• 04 April 2013 - 11:29

Eelco:

Hey vakantiegangers!

Jullie beginnen al een lekker kleurtje te krijgen? Daar heeft Heit toch maar een uurtje voor nodig? ;-)
    Volgende week gaan we hier een super temperatuur van 14 graden aantikken dus de korte broek kan weer achter uit de kast!
    Kunnen jullie in de bibliotheek ook foto's uploaden? Zijn wel benieuwd hoe het er daar nu uitziet!

Nou nog even een paar weekjes volhouden en dan mogen jullie gelukkig weer naar huis!

Groetjes van de thuisblijvers

(PS bedankt voor de dikke knuffel :-D :-D )

• 04 April 2013 - 17:16

Johan & Froukje:

Ha heit & mem,

Niet te bruin worden hoor, dan steken wij zo af bij jullie!
    Hebben hier nog geen kans gehad om naar t strand te gaan, dus allemaal nog zo wit als sneeuw!!
    Froukje har bealig wordt alsmaar dikker, maar nog maar een weekje werken en dan lekker met verlof! <3
    De TB heb ik voor jullie gelogd, maar dat heb je vast al gezien =) toen jullie in de bieb op internet zaten ;-)
    Geniet er nog maar lekker van met die temperaturen, en van het klussen in Jildert zijn 'achtertuintje'.
    Veel plezier!!

Tút JohFroSi.?.

• 07 April 2013 - 10:49

Marga :

Het is net of ik er bij ben.. herken jullie verhalen allemaal en weet precies waar jullie geweest zijn en hoe het er uit ziet en hoe het ruikt... ik kom wel even een bakje halen..
    groeten aan de Kangaroes achter huis.
    Vele groeten,
    Marga

Verslag uit: Australië, Port Pirie

Australia 2013

Moest nog even de site bijwerken

30 April 2013

Alice Springs

11 April 2013

Laatste update Telowie
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009