Reis Oodnadatta Track, etc - Reisverslag uit Oodnadatta, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Reis Oodnadatta Track, etc - Reisverslag uit Oodnadatta, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Reis Oodnadatta Track, etc

Door: Jildert

Blijf op de hoogte en volg Anja

08 April 2013 | Australië, Oodnadatta

In de fotos in "Australia 2013" zien jullie onze reis met datums, hotels en telefoon nummers. Gebruik alleen in geval van nood aub. Onderweg hebben wij verder geen telefoon receptie. Tot vrijdag kun je Jildert & Afke bereiken via +618 8250 6409.
Groetjes uit South Oz.

• 08 April 2013 - 12:56

Jan Henny En Jelmer:

Hallo,

Bedankt voor de info. Heel veel plezier en pas goed op elkaar. Doen wij ook.

Liefs Jan Henny en Jelmer

• 09 April 2013 - 11:41

Janneke & Eelco:

Bedankt! als er al iets heel dringends is, dan komen we jullie wel ophalen in de bush bush!
    Veel plezier!!

• 09 April 2013 - 17:15

Johan & Froukje:

Bedankt voor de info!
    We wensen jullie heel veel plezier daar, geniet van de track =).

Have fun!
    Johan & Froukje

• 13 April 2013 - 18:01

Ma Deynum:

Lieve allemaal, even een paar lettertjes uit het nu zonnige Snits. Heb het laatste verslag gelezen en wens

jullie een fijne tijd toe, doe voorzichtig en vooral in de bush bush.

Geniet van alles wat jullie zien, allemaal de groetjes van

Ma Deynum.

Verslag uit: Australië, Oodnadatta

Australia 2013

Moest nog even de site bijwerken

30 April 2013

Alice Springs

11 April 2013

Laatste update Telowie
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009