Adelaide - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

10 December 2016 | Nederland, Amsterdam

Nog een paar dagen en dan reizen we af naar Adelaide Australië. Toch weer spannend om zo'n verre reis te maken, maar we hebben er ontzettend veel zin in.
We hopen dan ook dat we de thuisblijvers een beetje mee kunnen laten genieten van onze vakantie.
Weerhoud je er niet van om af en toe een berichtje achter te laten.

Dinslag 13 december.
Daar zitten we dan, nog een uur en dan op weg Down Under. Ze zijn het vliegtuig aan het bevoorraden, dus we zijn niet bang iets te kort te komen. We houden jullie op de hoogte.

Vrijdag 16 december.
Een prachtige dagbesteding, het bezoeken van Barossa Valley. Op een uurtje rijden van Adelaide zo de prachtige wijnstreken van Zuid Australië binnen te rijden.
Wij bezochten de Barossa Chateau in Lyndoch, waar we ontzettend gastvrij werden ontvangen met koffie, thee en heerlijke scones. De rondleiding langs de kunst en antiek schatten had van ons wel wat uitgebreider gemogen, maar een echte aanrader.
Het Chateau staat bekend om de prachtige rozentuinen, helaas dat het onderhoud hiervan ernstig te wensen over liet. Maar wat een schitterende uitzichten over de prachtige wijngaarden. We hebben dit bezoek afgesloten met een heerlijke lunch en natuurlijk een goed glas wijn.

• 13 December 2016 - 13:55

Huisina:

nou in ieder geval als jullie maar niet omkomen van de honger en dorst, dat ziet er goed uit met al die grote dozen liefs van ons

• 13 December 2016 - 14:27

Adriana, Joke, Fransis En Helena:

Een hele goede vlucht toegewenst. Geniet er van.
    Geef Jildert, Afke, Bryan en Robert een hele dikke knuffel van ons.

• 16 December 2016 - 12:38

Mattie:

Jaap en Anja,

Jullie vakantie is inmddels begonnen en ga er weer heerlijk van genieten , samen daar met
    jullie familie! Heel veel plezier!
    Dikke tut Mattie .

• 17 December 2016 - 11:41

Akke Riepma:

Lieve Anja en Jaap,

Heel erg genieten met elkaar! Hele mooie en liefdevolle feestdagen gewenst!

Warme groet
    Akke en Robert Jan

• 18 December 2016 - 14:46

Huisina:

nu dat is wel een leuk ritje geweest zo te zien en ja als je wijngaarden bekijkt moet je ook wel een wijntje drinken dikke kus van van ons drieèn

• 23 December 2016 - 20:47

Ine:

Hé Jaap en Anja. Jullie hebben al een mooie start gemaakt daar. Mooie Kryst dèr en lok en seine 2017! Folle plezier en genietens. Groetnis ine.

Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009