Wijn en Dolfijnen - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Wijn en Dolfijnen - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Wijn en Dolfijnen

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

10 Januari 2017 | Australië, Margaret River

Op 7 januari zijn we neergestreken in Margareth River, een prachtige wijnstreek aan de Indische oceaan. Wanneer we richting Cape Leeuwin, waar Jaap ineens een school dolfijnen zag zwemmen, zo geweldig. De stranden in Bussulton zijn ook een echte aanrader, hier vindt je ook de langste jetty van West Australie. Je kunt hier echt wel een hele dag vertoeven.
De Lighthouse in Augusta hebben we ook in deze dagen bezocht, op dit punt komen de Indische en Zuidelijke oceaan bij elkaar. Ieder jaar in oktober/november komen hier de walvissen vanaf Antartica binnen om te kalveren in de warme wateren van Australie.
We zijn ook hartelijk ontvangen door Spike en Leny Fokkema, de oom van Afke die in Margareth River de Winery Church Vieuw heeft.

Nu zijn we weer langzaam onderweg richting Nullarbor, hebben vandaag de wave rock bezocht en het plaatsje Hyden even opgezocht voor een internet cafe.

Dit is het voor nu weer, groetjes Jaap, Anja, Jildert en Afke.

• 15 Januari 2017 - 13:20

Huisina:

nou dat zal inderdaad een mooi gezicht geweest zijn een hele school dolfijnen maar jullie genieten nog volop heb ik wel in de gaten heerlijk want de tijd schiet al aardig weer op liefs hier van ons

Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009