Telowie - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Telowie - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Telowie

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

29 Maart 2013 | Australië, Salisbury

Vandaag vertrekken we samen met Jildert en Afke naar Telowie voor de paasdagen. De komende 2 weken blijven Jaap en ik daar om vandaar uit leuke tripjes te maken en te geocachen, er liggen genoeg schatten daar in de buurt en op deze manier kom je vaak op plekken die je normaal gesproken niet zo snel zult bezoeken.
Jildert en Afke gaan maandag weer naar huis omdat zij helaas moeten werken maar komen over twee weken weer naar ons toe. We gaan dan met z'n vieren de Oodnadatta track doen en daar hebben we ontzettend veel zin in. We hopen dat er niet te veel regen in het binnenland gaat vallen de komende tijd, omdat er daar geen wegen zijn en het er daardoor onbegaanbaar zou kunnen worden. We wachten af en gaan nu eerst weer verder met ons avontuur.
Iedereen fijne paasdagen, pas op jezelf en op elkaar en voor Heit een hele fijne vakantie de komende week.

  • 29 Maart 2013 - 08:40

    JohFro:

    Wat een heerlijk vooruitzicht!! =)
    Genieten jullie er maar lekker van, wij vieren dit jaar de paasdagen met sneeuw!! Haha =D
    Komende zondag gaan we met zijn zevenen paasbrunchen/lunchen, met allemaal lekkers en zoetigheden!!
    Verder gaat het hier prima, nog twee weekjes werken... ;-).

    Heel veel plezier daar, lekker genieten en te cachen!!
    Ben wel een heel klein beetje jaloers op jullie hoor!!
    Fijne paasdagen <3

    Dikke tút
    JohFroSi & mini ús ;-)

  • 29 Maart 2013 - 12:49

    Elja:

    VIND IK LEUK!!

    Zijn niet een klein beetje jarloers op jullie! Zijn Stikjarloers!
    Volgende keer toch maar eens overwegen om Janneke Australie ook nog eens te laten zien ;-)

    Veel plezier op de Oodnadatta track en verken maar even voor alle thuisblijvers of het een aanrader blijkt!

    Fijne paasdagen!

    (oh ja mocht het onbegaanbaar worden en geraken jullie vast. Twijfel niet en bel maar even! we komen jullie met liefde lostrekken!!)

  • 29 Maart 2013 - 16:06

    Marga En Corrie:

    veel plezier!!

  • 30 Maart 2013 - 12:11

    Ma Deijnum:

    Lieve allemaal,

    Eindelijk lukt het mij om het reisverslag te vinden, zelf gezocht , vind ik knap van mezelf.
    het is nu zaterdag en vanmorgen kwam de buurman Halbe me verrassen met een heel leuk vaasje met
    bloemen, dit voor de pasen, vind ik heel lief.
    Maandag ga ik naar Fam. Nijholt in de middag en Coby gaat mee, Joke heeft haar ook uitgenodigt.
    Morgen zie ik wel wie er komt.
    Het weekend met de hele fam. Nijholt was reuze gezellig, Jammer dat ik nog niet helemaal beter was. maar
    ik heb me wel vermaakt,
    Naar het zwembad, Bowlen, Lekker uit eten, Gourmetten, en gezellig samen van alles doen.
    Zo'n weekend is zo voorbij, Maar het wel heel erg koud en een harde koude wind
    van Ma en Oma
    Groetjes voor allemaal

  • 30 Maart 2013 - 15:12

    Huisina En Heit:

    hallo daar.
    allereerst moest ik van heit jullie heel erg bedanken voor de mooie paaskaart.
    en dat jullie hem een hele mooie vacantie week toewensen,
    hij vind het super dat jullie daaraan gedacht hebben,
    ook heeft hij er erg zin in om maandag 2de paasdag weg te gaan,
    even weer in een bosrijke omgeving, en met alle hulp even
    gezellig met elkaar,ook ik hoop dat hij daar even een weekje kan genieten,
    heeft hij wel verdiend.
    ik hoop dat jullie daar ook volop genieten van alle natuur, en dat jullie de oodnadatta track
    kunnen doen, we duimen voor jullie, dat het droog blijft.
    ik heb geen last van de kou en regen, want kom toch al vier weken niet buiten,
    lig het grootste gedeelt van de dag op bed, hoop dat ik gouw weer wat op de been ben.
    nou veel liefs en goede pasen met jildert en afke van heit en huisina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Salisbury

Australia 2013

Moest nog even de site bijwerken

Recente Reisverslagen:

30 April 2013

Uluru

30 April 2013

Roadtrains

29 April 2013

Laatste reisverslag vanuit Australie

20 April 2013

Alice Springs

11 April 2013

Laatste update Telowie
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 31740

Voorgaande reizen:

13 December 2016 - 25 Februari 2017

Langs de westkust

21 Maart 2013 - 03 Mei 2013

Australia 2013

02 December 2009 - 16 Januari 2010

Australia

02 April 2007 - 05 Mei 2007

eerste reis Australia

Landen bezocht: