Het was een hele Goede Vrijdag - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Het was een hele Goede Vrijdag - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Het was een hele Goede Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Anja

29 Maart 2013 | Australië, Salisbury

Op Goede Vrijdag zijn we met Afke en Jildert vertrokken naar Telowie voor "Easter Long Weekend"; Goede Vrijdag is een van de weinige dagen waarbij iedereen en alles vrij is. Eigenlijk begint het hele paasgebeuren al op Donderdagavond met het voeten wassen ritueel in vele kerken.

Wij zijn via de prachtige Clare Valley (een wijnstreek) gereden in plaats van de (iets) snellere hoofdweg en zijn gestopt in Clare en hebben geluncht in een bakery.

Nadat we in Telowie waren aangekomen hebben we vlug alles ter plekke geinstalleerd en daarna zijn we gaan zitten om te relaxen.

Tegen de avond zei Jildert,, "Willen jullie de heuvel op?" , lopen ? nee rijden en dus hebben we de 4wheel drive " Bridal Track" gedaan, stoeltjes mee , snacks mee en(ja) wijntje mee. We hadden een prachtig uitzicht over de vallei en zijn op een mooi plekje gaan zitten om op de zonsondergang te wachten. Al met al een hele goede vrijdag

• 02 April 2013 - 16:39

Johfrosi & ...:

Wauw!! =D

Verslag uit: Australië, Salisbury

Australia 2013

Moest nog even de site bijwerken

30 April 2013

Alice Springs

11 April 2013

Laatste update Telowie
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009