het is vakantie - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu het is vakantie - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

het is vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 December 2009 | Australië, Adelaide

Hier het eerste verslag vanuit Australia. Na een voorspoedige reis met de trein naar Amsterdam, was eerst de voorspoed eerst wel voorbij. In Amsterdam moesten natuurlijk de koffers worden ingeboekt, en ja natuurlijk te zwaar wel 6 kilo a 32 euro (jjjjaaaaaa) maar we kregen het voor elkaar dat we maar 1 kilo hoefden te betalen. Vertraging richting Londen maaaaar het is vakantie. Wel op tijd vanuit Londen vertrokken, dus dat viel best mee. De grote airbus waar we mee naar Melbourn zouden vliegen stond klaar en we konden vrij snel boarden. Tijdens de reis naar Singapore was er een onwelwording aan boord, waardoor we later een gigantische vertraging op liepen. Omdat er een zuurstofmasker moest worden gebruikt, bleek dat de hele zuurstof voorraad moest worden vervangen. Kregen te horen dat we in plaats van kwart over 8 om kwart over tien zouden vertekken,maar ach het is vakantie. Even wat eten en omhangen(we hadden immers nog niet gezeten) en hoor je later dat de reis pas half 12 wordt vervolgd. Uiteindelijk zijn we om 00.30 vertrokken. Maar ach het is vakantie!!!!. Ik nog zeggen; het enige wat nog kan gebeuren is dat de koffers niet aankomen..........En toen dus de doorreis naar Adelaide gemist met gevolg weer in lange rij wachten op vertrek, maar ach het is ...... En eindelijk met 5 uren vertraging na een reis van zo'n 36 uren eindelijk in Adelaide, maar wat kwam er niet van de band rollen..........inderdaad onze koffers. Die stonden nog in Melbourne. Maar geeft niet het is .........De koffers zijn inmiddels aan huis bezorgd na al 5 uren in Australia.
Lieve kinderen,familie,vrienden en collega's wij hebben nu vakantie. We houden jullie op de hoogte.
De groeten van ons uit OZ.

• 04 December 2009 - 11:27

Renate:

Jullie wel he..... ;-)

Geniet er maar lekker van!!

• 04 December 2009 - 11:54

Pakhuis:

we hopen dat jullie volop genieten, en dan genieten wij wel mee
    groetjes

• 04 December 2009 - 12:00

JohFroSi:

Lieve Heit, Mem, Jan & Henny,

Pff wat een reis en wat een verhaal!!
    Nou jullie vakantie is nu gelukkig eindelijk echt begonnen ;)
    Geniet er lekker van, maak er wat moois van!
    Heb al even met Bryan op de msn geweest toen jullie al sliepen haha;)

Hier gaat ook alles goed, ElJa en ik hebben een groot sleutel mistery gehad. Maar inmiddels weer gedeeltelijk opgelost :P

Een hele fijne vakantie en we houden de site in de gaten!!

Dikke tút,
    JohFroSi

• 04 December 2009 - 15:03

Sietske:

jaap, Anja, Jan en Henny

eindelijk aangekomen na een superlange reis, nu lekker genieten en we zien jullie over 6 weekjes weer! we volgen jullie middels jullie reisverslagen!!

tot over 6 weken

liefs Sietske

• 04 December 2009 - 15:32

Eljaba:

EN? nog steeds niets beleefd? het was toch een doe en rondreis vakantie? ik had allang een foto van ayers rock genomen :-P

Nou mensen geniet er van! dan vermaken wij ons hier nog wel 6 weken met de sleutels!! (of niet Jofrosi?)

• 04 December 2009 - 15:36

Eljaba:

PS wij zijn te volgen op "ElJaBaJoFroSi.wijgaannergensheen.nu"

• 04 December 2009 - 20:15

Svtvs:

ikke / wij niet jaloers hoor, kon mooi binnen blijven, bij al die buien etc.- waterkou en niet rondhangen op enkele van die gezellige vliegvelden
    maar vooruit het is jullie vakantie .....
    veel plezier daar en wij zien uit naar volgend bericht
    see you bl 68 en boys van ap 1

• 06 December 2009 - 13:28

Adriana:

Maar het regent niet!!!!
    en hier wel, het is hier weer compleet herfst.

Heel veel plezier en groetjes aan iedereen
    Adriana en Jan