Jan's verjaardag - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Jan's verjaardag - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Jan's verjaardag

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 Januari 2010 | Australië, Salisbury

Hallo allemaal,

Ja vandaag was het dan zover. Jan is 26 geworden. Vanochtend kreeg ie een lekker onbijt van uncle Gilbert. Scrambled eggs met bacon, saugage en fryded tomato op een gebakken boterham.
Hij heeft er heerlijk van genoten. Ook heeft hij nog een paar cadeautjes gekregen. Maar die zien jullie nog wel een keertje.

Wij gaan nu nog even een borreltje drinken op Jan's verjaardag en wij wensen jullie nog een fijne dag toe.

Greetz from down under.

• 14 Januari 2010 - 13:52

Svtvs:

Ha die Jan en consorten, fijne verjaardag nog. Wij drinken er vandaag later nog wel eentje of meer op. Zorg er maar voor dat je homestock voldoende is, inhalen doen wij zeker. Geniet van de laatste dagen in het warme verre. See you soon !! Ha die Jildert & Afke fijn dat jullie de laatste weken even op de kleintjes en oudjes hebben gepast.
    Nog een laatste sneeuwgroet vanuit Joure, want ook hier gaat de zon nu even schijnen.

• 14 Januari 2010 - 17:06

Pakhuis:

hallo allemaal,
    nou jan zo te zien heb je een mooie verjaardag gehad
    met lekkere australia,se
    taart, ik heb ook maar even een lekkere bak koffie en koek gehad heb ik het toch een beetje mee gevierd, ja het schiet weer op de terug reis.nemen jullie zo,n kangaroetje voor me mee, niet die oudere hoor, maar zo,n kleintje net uit de buidel vind ik wel leuk,
    als jullie terug komen trek dan alle kleding maar overelkaar aan wand het verschil is heel groot als jullie hier weer zijn, heit kijkt steeds even als hij hier is mee op de computer. en vind het leuk ook de foto,s vind hij en natuurlijk ook ik heel mooi, nou de groetjes daar aan iedereen van heit en mij
    pakhuis

• 15 Januari 2010 - 08:34

JoSieIris:

Lieve jan,

van harte gefeliciteerd met je 26ste verjaardag!! dat je maar een heel oud mannetje mag worden, (zie foto kangaroo)We hopen dat je een mooie verjaardag hebt gehad, en als je denkt dat je er van af bent, helaas wij verwachten wel een gebakje en een klein feestje!!!hihihihi...
    Geniet nog even van de laatste dag en dan kunnen we jou over een aantal uurtjes persoonlijk feliciteren!!!

liefs en een dikke verjaarsdagtut (ook van johan hihihihi)

Johan, Sietske en Iris

Jan's verjaardag

11 Januari 2010

Victoria
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009