Weer thuis - Reisverslag uit Joure, Nederland van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Joure, Nederland van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 Januari 2010 | Nederland, Joure

De terugreis ging voorspoedig en we hebben uiteindelijk heel goed in het vliegtuig kunnen slapen. Wel een lange reis, toch weer zo'n 30 uren. Het was natuurlijk fijn om de familie weer op schiphol te zien, het is altijd fijn thuiskomen.
Nu alweer een dag later, nog een beetje een licht gevoel in het hoofd door het tijdverschil. Gisteravond lagen we om 19:30 uur al op bed en om 02:00 uur weer klaar wakker. Dankzij een kleine slaapversterker konden we toch nog tot 07:00 uur slapen.

Wat hebben wij een geweldige tijd gehad in dat prachtige Australie. Ook mede dankzij Jildert en Afke is dit voor ons een super vakantie geworden. De plaatsen die zij ons hebben laten zien en de kennis die ze hebben van het land.

Het is voor iedereen een aanrader, wil je iets meer zien dan de plaatsen waar iedere toerist al komt, dan beveel ik met trots mijn broer aan als reisleider.

Jildert en Afke, jullie ontzettend bedankt voor de gastvrijheid die wij bij jullie hebben genoten en we komen graag terug.

We vonden het ook erg leuk om alle reacties op onze verslagen te lezen en hebben gemerkt, dat men toch wel een beetje op onze verhalen zat te wachten.

En nu weer aan het werk, Jan is vandaag al begonnen en vanaf morgen begint voor de rest van ons het"normale" leven weer.

Iedereen bedankt voor het meewerken aan dit leuke reisverslag.

Anja en Jaap
Jan en Henny

• 23 Januari 2010 - 18:55

Johan:

en.....? zijn jullie alweer een beetje aan het hollandse weer en de dagelijkse bezigheden gewend????

Verslag uit: Nederland, Joure

Jan's verjaardag

11 Januari 2010

Victoria
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009