Terug naar huis - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

15 Januari 2010 | Australië, Salisbury

Dit is alweer het laatste berichtje wat we in Australia plaatsen. Helaas is deze supervakantie morgen alweer voorbij. Wat hebben we een geweldige tijd gehad, altijd te kort natuurlijk. Het was weer even swoegen om de koffers dicht te krijgen, maar met het "overgewicht" wat we hier hebben opgebouwd is het uiteindelijk gelukt. Je kent het wel, nee ik neem deze keer niet zo veel mee terug, maar toch weer ingetuind. Ha ha, er is ook zo veel leuks om mee naar huis te nemen.

Maar goed, morgen om 14:00 uur vertrekt onze vlucht QF 81 vanaf Adelaide naar Singapore. Om van Singapore naar Londen te komen, gaan we met vlucht QF 319 23:20 uur aldaar. En wanneer we in Londen niet al te veel vertraging oplopen, is het de verwachting dat onze vlucht QF 3428 ons om 09:45 uur in Amsterdam afzet.

En ja, de mannen willen hun korte broek aanhouden tot op Schiphol. Zal mij benieuwen, heb voor de zekerheid toch maar iets extra in de handbagage gestopt. Dat we verkleurd zijn kun je zo ook wel zien, weet niet zeker of ze Jaap weer binnenlaten, klopt niet meer met de foto in z'n paspoort. Want natuurlijk heeft hij de hele vakantie alleen in z'n kort broek gelopen.

Lieve mensen, we zien jullie spoedig weer thuis in Nederland.

• 15 Januari 2010 - 06:56

Renate:

Fijne reis terug!! Ik kan niet wachten om je weer te zien en al je mooie verhalen te horen.
    Groetjes

• 15 Januari 2010 - 07:00

J&T Te J:

Hallo Luikies,

Goede reis gewenst en probeer ipv.van een korte broek een zwembroek en badpak.
    Vermoedelijk halen jullie dan het RTL-nieuws.
    Voorzichtig en de groeten
    aan de Aussies.
    J&T

• 15 Januari 2010 - 08:30

Sietske:

hey familie Luik,

mooi dat jullie het super hebben gehad, tijd vliegt wanneer je het naar je zin hebt! er is dan ook genoeg te zien en te beleven!!!maar ik vind het wel weer fijn dat jullie straks weer thuis zijn! al passen jullie straks niet in het witte landschap met jullie bruine koppies...hihihihi...heelduidelijk wie er op vakantie zijn geweest naar een warm land!!!!
    Geniet nog van de laatste dag en dan zien wij jullie snel weer!!!

liefs Sietske

• 15 Januari 2010 - 09:45

Joke:

Helaas komen aan alle leuke dingen weer een eind, maar jullie hebben volop genoten dat was duidelijk in de verslagen!! Een hele fijne reis terug! en we horen snel.
    Liefs van ons allemaal.

• 15 Januari 2010 - 10:56

Pakhuis:

hallo fam
    we willen jullie een hele goede reis terug wensen, en vinden het fijn dat jullie zo hebben genoten, maar vinden het ook heel prettig dat jullie weer terug naar huis komen, met alle verhalen, die we dan kunnen horen, dit was al zo mooi om mee te kunnen genieten van al jullie prachtige verslagen en foto,s heel erg bedankt daar voor en weer tot ziens bij ons in friesland doe jildert en afke en de anderen ook de groetjes van ons liefs en een dikke tût van heit en huisina

• 15 Januari 2010 - 16:42

JohFroSi:

Zo heb je nog 6 weken te gaan, en zo zijn ze alweer voorbij! (helaas).
    We wensen jullie een héle goeie terug reis, en we zien elkaar zondag weer op schiphol ;)
    Groetjes daar down under en daar tot ziens over 3 jaar!!

Veel liefs,

Jan's verjaardag

11 Januari 2010

Victoria
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009