zondag in Salisbury - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu zondag in Salisbury - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

zondag in Salisbury

Door: Anja en Henny

Blijf op de hoogte en volg Anja

13 December 2009 | Australië, Salisbury

Goedemiddag,

Vandaag weer gezellig op stap geweest met Jildert en Afke. We zijn naar Warrawong wildlife sanctuary in Stirling geweest. Hier hebben we geprobeerd een koala te spotten. We denken dat het gelukt is.

Daarna hebben we een lekker bakje koffie genuttigd met een Adelaide Pie Floater oftewel op zijn hollands een omgekeerd gehakttaartje in een bord met snert en een beetje ketchup. Een beetje vreemd maar erg lekker.

Morgen vervolgen wij onze reis.

Greetz from down under

• 13 December 2009 - 08:17

Svtvs:

wij voelen onze kuiten nu al spannen en trekken, veel loopwerk in een prachtige natuur, wel lijkt e.e.a. erg droog, dus niet roken Jan - geen sigaartjes bij een blik bier en kampvuur

mooie foto's
    geniet er maar van
    tot later

• 13 December 2009 - 10:18

JohFroSi:

Hmm nou dat taartje trekt ons niet echt hoor,.. :s
    Goeie reis morgen naar Telowie en de rest waar jullie nog heen gaan, we hopen snel weer van jullie te horen en mooie foto's te zien natuurlijk ;)

Dikke tût,
    JohFroSiBa

• 13 December 2009 - 10:50

J&T Te J:

G'day mates,

Gelukkig weer wat verhalen en foto's van jullie.wij dachten al die liggen nog steeds uit te slapen van de Jetlag,maar nee hoor toch niet,maar wel veel wandelen lezen we wel en mooie foto's genomen.
    Wij volgen jullie nu weer op de voet.Geniet en hou ons op de hoogte van jullie belevenissen wij kijken er naar uit.
    NB: wij hebben gisteren ook snert gehad maar zonder taartje.
    Groeten uit de Joure.

• 15 December 2009 - 13:26

Pakhuis:

ja ja wat een natuur daar, prachtig om al die foto,s van jullie te zien, zo genieten we mee,ja ja ik ben ook uit eten geweest hier in ons mooie dorp, heerlijk stoofpotje met kalkoenvilee gegeten, en nu is het hier ook prachtig winterweer het zonnetje schijnt,geniet ze nog volop van alle prachtige momenten daar dan genieten wij hier mee, veel liefs van pakhuis

• 15 December 2009 - 16:17

JohanenSietske:

waar heb ik nou gehoord!!! zitten jullie nu in een huis met een grote H!!!!!heerlijk.....wat een bofkontjes, ben heel benieuwd hoe het huis eruit ziet!!! en ik begreep dat het bij jullie 40 graden is, hier is het KOUD!!! met de hoofdletter K!!!!
    so mates enjoy your trip!!!

liefs J en S

Jan's verjaardag

11 Januari 2010

Victoria
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009