JETLAG - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu JETLAG - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

JETLAG

Door: Jan en Henny

Blijf op de hoogte en volg Anja

06 December 2009 | Australië, Salisbury

De afgelopen 2 dagen waren we aan het bijkomen van de Jetlag, Niet dat we de hele dag hebben stilgezeten natuurlijk maar wel erg moe en vroeg op bed.
Zaterdag zijn we wezen winkelen in Elizabeth in een groot winkelcentrum waar we nieuwe schoenen voor
Jan hebben gekocht en een zonnebril voor Henny. daarna zijn we lekker gaan lunchen in Mawson Lakes, bij ons betekent een lunch een broodje ham of kaas, hier is het een complete maaltijd met steak en salade en alles erop en eraan. Na de lunch hebben we lekker een wandeling gemaakt om het meer wat daar aangelegt is tussen de nieuwe woningen die erg mooi en heel groot zijn.
De hele dag heerlijk weer gehad zo rond de 24 graden, echt korte hoze wetter :P
Vandaag hebben we lekker gerelaxed en een planning gemaakt voor de komende week. We moesten nog wel even de handjes uit de mouwen steken want de BBQ moest nog even in elkaar worden geschroefd voor het avond eten. de eerste verbrande gezichten en nekken zijn nu ook zichtbaar en voelbaar, ook niet zo gek met zo'n dag volop zon en 27 graden (hihi)
We hebben nog even wat foto's op de site gezet om jullie toch een beetje te laten meegenieten van het mooie weer hier.
Dinsdag vertrekken we naar Victor Harbor voor een dag of 4 en als we daar een computer vinden houden we jullie weer op de hoogte.
Nu gaan we nog even lekker een biertje en een wijntje drinken in de avondzon en schrijven later weer...

• 06 December 2009 - 10:24

Svtvs:

ziet er goed uit
    fijn jullie even gehoord te hebben
    hier is het nu 11,6 graden boven nul
    rn vochtigheid HI en dan bedoelen wij wel buiten
    voor de rest all well

groetjes uit Joure

• 06 December 2009 - 10:44

JohFroSi:

Jullie zitten er lekker zomers bij ;)
    Gelukkig dat het niet zo héél warm is, dan kunnen jullie er mooi op uit!
    Alvast veel plezier in Victor Habor, geniet er lekker van.
    Proost!!

Dikke tút,
    JohFroSi

• 06 December 2009 - 11:19

Sietske:

leuke foto's, heerlijk weer! zo te zien zijn jullie lekker bijgekomen van de lange reis en al heerlijk aan het genieten van de welverdiende vakantie!!!!

well mates,see you later!!!

liefs Sietske

• 06 December 2009 - 13:17

Pakhuis:

ja ja wat heerlijk weer is beter als hier met al die regen,heit komt hier zo en kan ie even mooi de foto,s bekijken geniet ze daar van alle leuke dingen en ja hoor wij krijgen ook een vijver tussen onze nieuwe huisen wel niet zo groot als daar maar nederland is ook kleiner als australie
    doen jullie daar jildert en afke en kids de groetjes van ons
    veel liefs van pakhuis

• 06 December 2009 - 14:17

Heit:

het is hier zo regenachtig jan heeft zomerschoenen gekocht en ik ga om lieslaarzen,
    liefs en een kus van heit

• 08 December 2009 - 12:44

Marga Zeilstra:

Hoi!
    Veel plezier daar in Australie. We genieten mee met jullie reisverslag!
    groeten,
    Marga

• 08 December 2009 - 20:54

Fokje:

Hi luitjes,
    Dus nu echt vakantie aan het vieren!!!! Lekker genieten en goed smeren met de zonnebrand. Ik zie al wat verbrande schouders, gezichten en vast ook de beentjes ;-). Hier is het p...weer. Waarschijnlijk wordt het volgende week erg koud, brrrrr (de elfstedentocht is alweer genoemd op de tv.....phhhhh). Kortom; lekker op de bank of vroeg op bed weer.
    Groeten, BS