Donderdag 17 december - Reisverslag uit Edithburgh, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Donderdag 17 december - Reisverslag uit Edithburgh, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Donderdag 17 december

Door: Allemaal

Blijf op de hoogte en volg Anja

17 December 2009 | Australië, Edithburgh

Hier even een berichtje voor de thuisblijvers om te laten weten dat alles goed is met ons en dat we ons nog prima vermaken.
Afgelopen maandag zijn we vertrokken naar Telowie. Het was hier extreem heet boven de 40graden, met zulke temperaturen doe je echt niet veel. Het voelde buiten alsof je voor een gigantische fohn stond en dan op de hoogste stand. Waar krijg je de was nog in een half uur droog buiten de wasdroger, ja zelfs de spijkerbroeken. Wel erg mooi hier, de foto's zien jullie volgende week wel.
We zijn woensdag verder gereisd naar Edithburg in de York Peninsula. We mogen hier gebruik maken van een buitenverblijf van een zakenrelatie van Jildert. We komen daar op het aangegeven adres en dan sta je daar voor een giga oprijlaan met een super mooie villa, helemaal geweldig dat we daar zomaar gebruik van mogen maken. Op dit moment zitten we in een infocenter in Stansbury om te kijken wat we hier zoal kunnen gaan doen/bekijken.
We houden jullie op de hoogte.
Greetz from us all down under.

• 17 December 2009 - 05:36

Rintje Taekema:

Kom je nog even op bezoek voor een kop koffie deze keer? of blijf je in zuid Australia.Hoppers Crossing Victoria Australia.
    Wij zijn dit jaar nog op bezoek geweest bij je vader en zuster in Joure Friesland.
    Groetjes en een Goed gezegend kerstfeest en het allerbeste voor he nieuwe jaar 2010. Rintje en Pam Taekema
    Mooi om alles te lezen waar julie algewest zijn wij waren een paar weken geleden nog in Adelaide en Victor Habor enz.

• 17 December 2009 - 10:27

Svtvs:

Jullie mooi weer, hier alles nu ontregelt door hevige sneeuwval. Dat missen je wel mooi. Prachtig gezicht in vergelijking met die droge wereld van Austalie op dit moment. Hou je taai.

• 17 December 2009 - 11:35

Sietske:

hey luitjes,

dus 40 graden niet normaal meer!!!!hier is het koud!!ik krijg er niet zoveel van mee maar het is koud...bbbbrrrrrr....als ik naar buiten kijk, zie ik een dik pak sneeuw en het blijft ook maar door sneeuwen....!!!! echt winter weer!!! fijn om te horen dat de VILLA (jullie gaan van bushokje naar VILLA) supermooi is, ben heel erg nieuwsgierig naar de foto's!!!

Well mates, see you later!!!

big hug for big mama (volgens johan)

• 17 December 2009 - 11:36

Sietske:

sorry moet zijn big hug from big mama!!! hihihihihi

• 17 December 2009 - 12:07

Joke:

Net bij pa en ma geweest op 12 hoog, een prachtige mooie witte wereld maar wel koud brrrr
    Ik ben bang dat wij de wasdroger wel moeten gebruiken hahaha
    Groetjes van ons allemaal.

• 17 December 2009 - 13:36

Pakhuis:

ja zo,n gigantiche vila is wel heel mooi, nou jullie last van de warmte en wij met warme chocolademelk bij de kachel t,is hier een mooi wit wereldje en wij vermaken ons ook met de camera in de aanslag, geniet ze en doe maar rustig aan met die warmte gr pakhuis

Verslag uit: Australië, Edithburgh

Jan's verjaardag

11 Januari 2010

Victoria
Anja

Woensdag 2 december vertrekken wij samen met Jan en Henny om 19:15 vanaf schiphol naar Londen. Vandaar om 22:30 begint de lange rit van 21,40 uren via Singapore naar Melbourne Australia. Vandaar is het nog een korte binnenlandse vlucht naar Adelaide South Australia waar Jildert en Afke ons staan op te wachten voor een heerlijke vakantie. Nu eerst de koffer nog pakken.

Actief sinds 23 Nov. 2009