Merry Christmas - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Salisbury, Australië van Anja Deijnum - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Anja

25 December 2009 | Australië, Salisbury

Vanuit een lekker warm en zonnig Salisbury, Wensen wij jullie een hele fijne kerst en veel lekker eten.
Wij hebben ons kerstmaal al gehad en zijn nu lekker aan het uitbuiken onder het genot van een borreltje.

De kerstgroeten en veel liefs van,

Jaap en Anja
Jildert en Afke
Jan en Henny
Bryan en Nicole
Robert en Genevieve

• 25 December 2009 - 09:37

Svtvs:

hallo verre familie en vrienden van ons
    ook jullie fijne dagen nog
    na een fantastische kerst(avond)nacht, vraag dat tante Henny en Ome Jan maar gaan wij vandaag e.e.a. aanschouwen en een feestje bouwen
    maak er wat moois van - wij hebben na de ijzel nu weer natte sneeuw -
    schoenpoetsweer

all well met iedereen

greets from Joure

• 25 December 2009 - 11:56

JohFroSi:

Hallo daar down under,

Dat ziet er heerlijk uit allemaal!
    Hele fijne dagen nog, wij gaan vanmiddag met ons kerst feestje beginnen.

Maak nog maar een mooie tijd van de komende weken!

Liefs en dikke tút,
    Johan, Froukje & Simba

• 25 December 2009 - 12:44

Pa En Ma:

Even een paar lettertjes.uit holland jullie foto"s gezien, de hele fam. Gezellig en ook de lekkernijen.wij zeggen uit nu een regenachtig,holland veel plezier en liefs voor allemaal.

• 25 December 2009 - 13:20

Pakhuis:

hallo lieve allemaal daar in het verre australie
    geniet maar heerlijk van elkaar daar met de kerst en van alle lekkere hapjes wij gaan dat straks ook doen,
    en het regend hier nu maar we hebben nog zoveel sneeuw in ons hoofd dat we er ook een leuke kerstdag van maken me met heit froekje johan eelco en janneke en ikzelf natuurlijk
    heel veel liefs en een dikke tût van ons hier uit het wisselvallige joure gr heit en mij

• 25 December 2009 - 13:26

Pakhuis:

ja door al dat getyp heb ik de naam verkeerd
    het is FROUKJE hoor bij deze

• 25 December 2009 - 13:58

Fam Uit Tijnje:

Hallo allemaal hele fijne dagen toegewenst vanuit een regenachtig Tijnje geniet nog maar even lekker van het mooie land en de lekkere temeraturen, tante Hennie en ome Jan van harte met jullie nichtje. Liefs Rinze Tijitske en Anja

• 27 December 2009 - 08:12

Betty & Co:

HeeY!! Ja, nu lukt het om een berichtje achter te laten hopelijk! Fijne kerst gehad? Heel anders dan thuis en het bewijs dat anders niet verkeerd is, hahahaaha.. wij genieten er super van hier. We zijn nu in Sydney en gaat inderdaad richting Melbourne..de grampians hebben we nu nog niet in de plannning. Is het heel bijzonder? Een fijn oud en nieuw gewenst en doe anders even een mailtje op ons hotmail adres (als je dat hebt) of je beantwoord de mail die je krijgt als je op de mailingslijst staat.

• 27 December 2009 - 14:19

Helena:

Hallo familie. Kerst was hier inderdaad wit en zeer vochtig. Sneeuwpop gemaakt met de meiden, vandaag door de dooi is het niet meer onder ons. Bij jullie is het ook niet verkeerd.
    Alles goed hier, morgen helaas weer aan het werk.
    geniet ervan.
    Veel liefs Helena, Cor, Joanne en Vera.

• 27 December 2009 - 22:25

JoSieIris:

lieve familie luik,

wij wensen jullie ook hele fijne feestdagen toe!

ziet er inderdaad allemaal erg lekker uit! volgend jaar gewoon weer in Nederland kerst vieren?

alvast heel veel plezier met jullie trip die jullie straks gaan maken

liefs en een dikke kerstkus nog (wel een beetje laat) Johan, Sietske en Iris

• 29 December 2009 - 09:20

Joke:

Hallo allemaal,
    het ziet er bij jullie zeer gezellig en smakelijk uit, wij zijn net terug van een "witte kerst" in Hochsauerland, veel sneeuw en heel gezellig, maar een weekend is jammer genoeg zo om.
    Een gezellige jaarwisseling!

Liefs van ons allemaal

• 31 December 2009 - 13:04

Adriana:

Hallo familie,

Het is hier nu precies 14.00 uur en volgens de media is het bij jullie nu precies nieuwjaar,
    dus vanuit een zeer koud Aldeboarn, een heel goed en gezond 2010 gewenst voor jullie allemaal.
    Hartelijke groeten en veel liefs van Jan, Adriana en Arjen.

• 31 December 2009 - 13:52

J&T Te J.:

Happy New Year everybody down under.
    Greatings ut de Joure

• 31 December 2009 - 15:15

Wally's:

Hallo buurtjes wij willen jullie een goede jaarwisseling toewensen en tot ziens op de Tûnkerij